  • Data: 2002-12-03 17:22:37
    Temat: Re: Prowadzenie rachunkowości a program komp.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Dec 2002, rafal wrote:

    >+ do Sark
    >+ ..........[ciach]
    [...]
    >+ Więc chcesz przed sądem udowadniać że nie pisaty nie kumaty : WIDZAŁY GAŁY
    >+ CO BRAŁY

    Co do tego nie zgłaszam (większych) zastrzeżeń.

    >+ Nitk nie weżmie na siebie odpowiedzialności za działania systemu jest za
    >+ dużo czynników mających na to wpływ :

    Rafale, zdaje się że ci już wspominałem (gdzieś tam wczoraj albo dziś
    z samego rana :>) że nadużywasz "nikt", "zawsze",... czy to kto inny był ?

    >+ komputer ,zasilanie ,użytkownik ,dziłanie innych programów , wirusy
    >+ ,niestabilne systemy operacyjne.
    >+ Widziałem kilka dużych systemów m.in.: w szpitalu wojewódzkim wdrażany przez
    >+ wielką firmę i tam tez byla wzmianka o ograniczonej odpoweidzialnosci zwanej
    >+ gwarancja ograniczona .

    Owszem. We wspominanych przeze mnie warunkach też jest ograniczenie
    (do jednego miliona dolarów). Ale bez ograniczania gwarancji
    - poza czasem (dla porządku: za zauważalnie wysoką cenę można
    wykupić serwis pgwarancyjny wersji wycofanych z obsługi - taniej
    wychodzi upgrade, ale to inna sprawa).
    Inną sprawą jest równiez co obiecuje dostawca aplikacji ;>, ale
    nie sądzę żeby nie gwarantował NIC.
    I dla porządku: takie systemy stały i stoją w Polsce. Nie tylko w USA.

    Pozdrowienia, Gotfryd