  • Data: 2004-01-03 21:56:41
    Temat: Re: Przejęcie prywatnego pojazdu na EŚT, KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 3 Jan 2004, Jolanta Madejska wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ prowadzę DG i posiadam prywatnie pojazd służbowy.

    Czekaj. Ja tak sobie podejrzewam, że posiadasz do celów
    *osobistych* ów pojazd :), bo jeśli "służbowy" oraz
    "prywatny" to musiałby literalnie być "majątkiem
    DG". Możesz objaśnić ?
    A inaczej: majątek "firmowy" przy 1 os. DG to jest
    "państwowy" czy "prywatny" (jednak !) :) ?

    >+ - Czy isnieje możliwość przejęcia pojazdu na EŚT ?
    >+
    >+ Pojazd jest kredytowany przez Bank.

    I Bank jest właścicielem ? Czy ty, a Bank ma zastaw na owym
    pojeździe ? Bo zdaje się oba rozwiązania są możliwe, ale
    my nie wiemy jakie TY masz !!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)