  • 1. Data: 2002-06-01 20:24:55
    Temat: Przekaz pocztowy
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Może banalne pytanie, ale trochę sie pogubiłem :) Czy przekaz pocztowy jest
    dokumentem księgowym? Chodzi mi o opłate za przesłanie pieniędzy klientowi,
    czy mogę na na podstawie tych odcinków zaksięgować ją w koszty?

  • 2. Data: 2002-06-01 21:01:30
    Temat: Re: Przekaz pocztowy
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    tak , jak płacisz z rachunku bankowego tez ponosisz koszty

    jacek

  • 3. Data: 2002-06-03 06:17:10
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik jacek napisał:
    > tak , jak płacisz z rachunku bankowego tez ponosisz koszty

    Tak gwoli ścisłości.
    Przekaz pocztowy to nie jest przelew. Wpłacasz na swojej poczcie
    gotówkę a odbiorca ją sobie na swojej poczcie pobiera.
    Niektórzy jeszcze korzystaja z takiej formy przekazywania pieniędzy :-)
    Ale oczywiście opłata za przekaz jest kosztem, a dokumentem księgowym
    jest odcinek "dla nadawcy".

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk