    Date: Thu, 22 Dec 2011 11:57:31 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przelew od ?ony- zap?ac? podatek?

    (22.12.2011 11:41), blast wrote:

    > A co to znowu za cholerstwo?

    Depozyt jest wtedy, kiedy dam Ci na przechowanie paczkę pieniędzy.

    Dopozyt nieprawidłowy jest wtedy, kiedy dam Ci na przechowanie paczkę
    pieniędzy, ale zwrócisz mi nie te same pieniądze, ale tyle samo.

    Od depozytu nie płaci się podatku, od depozytu nieprawidłowego - płaci
    się bodajże 2% PCC.

    Przy czym nie wiem czy ten depozyt nieprawidłowy to nie jest jakieś
    mityczne stworzenie, zapisane w ustawie a nigdy nie widziane na oczy
    (nie słyszałem o tym w innym kontekście niż teoretyczne rozważania na
    tej grupie).

    p. m.