eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna › Re: Przerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna
  • Data: 2013-04-16 11:24:45
    Temat: Re: Przerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Apr 2013, W wrote:

    > Gotfryd Smolik news wystukał, co następuje:

    > Dlaczego to wygląda jak udowadnianie, że nie jest się wielbłądem? :D

    Bo każdy kij ma dwa końce :)

    Nie wiem jaki jest stan obecny, ale była taka "fala" artykułów w prasie,
    a całość wiązała się chyba ze sposobem premiowania pracowników US którzy
    "ścigali" - od ściągniętej kwoty była premia, a to że ewentualnie podatnik
    po paru latach wygrał sprawę o nienależne ściągnięcie było bez znaczenia.
    Niemniej sprawa o której myślę została przez US wygrana - po prostu nie
    było dowodów na to, że za PRLu podatniczka miała "w skarpecie" dolary
    i już.

    pzdr, Gotfryd