eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna › Re: Przerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 16 Apr 2013 11:18:33 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Przerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna

    On Tue, 16 Apr 2013, W wrote:

    > Tom N wystukał, co następuje:

    > dlaczego 1%?

    Zakup na współwłasność wcale nie musi być w proporcji "pół na pół".
    A jak ojciec kupił (tylko) jeden procent auta, to kwota była
    mała. Nie ma więc czego się czepiać.
    Ale przeciwko przemawia domniemanie z kodeksu cywilnego
    (przepis podałem), jak ktoś się uprze to trzeba przedstawić
    dowody na obalenie domniemania.
    Najlepszym dowodem byłby ozywiscie taki zapis na dokumentach
    zakupu.

    pzdr, Gotfryd