  • Data: 2011-12-27 16:21:22
    Temat: Re: Przychód z praw majątkowych, zaliczka i koszty
    Od: Przemyslaw Rokicki <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A co cię interesuje, jako zleceniobiorcę (udzielającego licencję) jaki
    > formularz sobie płatnik (zleceniodawca) wybierze?

    bo chce to zorganizowac jak najmniej uciazliwie dla kupujacego.

    > Przy okazji, PITów-4 już nie ma od dłuższego czasu.

    wiem co nie znaczy ze nie trzeba placic podatku a placac podatek
    trzeba wskazac jakis formularz

    > Ty (zleceniobiorca usługi nie wchodzącej w zakres działalności
    > gospodarczej zleceniobiorcy) masz wystawić mu rachunek, a on
    > (zleceniodawca) ma przysłać tobie (zleceniobiorcy) PIT-11 do końca
    > lutego następnego roku.

    nie o to pytalem, To jest oczywiste. Tylko ja ulatwiam kupno
    przekazujacwypelnione deklaracje wiec sczegolowo mnie interesuja te
    sprawy

    > Jeżeli kupi, to ma wydatek, a nie przychód.

    w tym kontekscie chodzilo przychod tego komu pobral zaliczke na
    podatek bo ten przychod zamieszcza w deklaracji PIT 11 i w zbiorczej
    PIT 4r.

    P.