    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pułapka fiskusa czyli legalni/nielegalni
    Date: Thu, 23 Jan 2003 17:00:42 +0100

    > I prawdę mówiąc to ja mam tez takie przekonanie że to czysty przypadek,
    niezamierzony
    > efekt działań powstały chyba przy okazji problemu zatrudniania menagerów

    Może i przypadek, ale świadczący o tym, że ci ludzie są zupełnie pozbawieni
    wyobraźni i nie wiedzą co czynią.

    Zresztą może byc i inne wytłumaczenie - pewnego dnia, gdy potrzeba będzie
    trochę kasy np. na uspokojenie górników, rolników itd. pan minister wyda
    pismo
    zalecające kontrole "ze szczególnym uwzględnieniem ..." i urzędnicy wyruszą
    na żniwa.
    IMHO tak czy siak trzeba się mieć na baczności (chyba że jednak dojdzie
    do TK).

    pozd.Pix