  • Data: 2006-09-18 18:09:18
    Temat: Re: Pytania nowiciusza o Vat.
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak tu założyć firmę zwolnioną z VAT...:)

    > Czyli gdybym nie przekroczył takich obrotów to wszystko moge kupować bez
    > Vat-u ????????????
    > (Jak by się to sprwdziło zaraz lece zakładać firmę...:)

    > Błagam wszyskich ludzi dobrej woli - nie odpisywać człowiekowi
    > póki nie raczy przeczytać dwóch zdań z pierwszego lepszego poradnika
    > "taxes for dummies"

    No to w końcy gdy nie przekrocze 20000 to US zwróci mi ten Vat, czy nie?.

    P.S.
    Sami enigmatyczni kolesie na tej grupie.
    Dużo krytykują, nic nie wnosza ...a w sumie to chyba nie za dużo wiedzą....
    Żeby chociaż zechciał się ustosunkować do wypowiedzi...

    Dr.Endriu
    nmp1(małpa)interia.pl
    http://nmp1.w.interia.pl