  • Data: 2006-09-18 18:41:33
    Temat: Re: Pytania nowiciusza o Vat.
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-09-2006 o 20:09:18 Dr.Endriu <n...@i...pl> napisał:

    > No to w ko?cy gdy nie przekrocze 20000 to US zwróci mi ten Vat, czy
    > nie?.
    >

    > P.S.
    > Sami enigmatyczni kolesie na tej grupie.
    > Du?o krytykuj?, nic nie wnosza ...a w sumie to chyba nie za du?o
    > wiedz?....
    > ?eby chocia? zechcia? si? ustosunkowaae do wypowiedzi...

    Zobacz inne wątki w których staram się pomóc w _konretnych_ problemach.
    Ty masz jakieś zupełnie pdostawowe pytania na które nie raczysz nawet sam
    poszukać
    odpowiedzi. Ja rozumiem - przeczytałeś pare stron i nie czaisz detalów.
    Ale Ty nic nie przeczytałeś i na dodatek niespecjlanie przykłądasz się do
    czytania
    odpowiedzi grupowiczów..