  • 1. Data: 2003-09-12 08:28:13
    Temat: Pytanie do US
    Od: Lolas <s...@l...it.pl>

    Przepraszam za lamerskie pytanie:
    Gdzie nalezy kierowac pytania o interpretacje przepisow podatkowych i jak
    zrobic to by miec pewnosc, ze dostane odpowiedz. Moje listy do Izby
    Skarbowej pozostaly bez odpowiedzi. W Urzedzie Skarbowym odmawiaja
    podpisania sie pod interpretacja.

    Pozdrawiam
    Lolas

  • 2. Data: 2003-09-12 12:53:24
    Temat: Re: Pytanie do US
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "Lolas" <s...@l...it.pl> napisal w
> [...]
    > zrobic to by miec pewnosc, ze dostane odpowiedz. Moje listy do Izby
    > Skarbowej pozostaly bez odpowiedzi. W Urzedzie Skarbowym odmawiaja

    zgodnie z ordynacja podatkowa z zapytaniem nalezy zwrócic sie do swojego
    NUS, przedstawiajac stan faktyczny , wlasne stanowisko w sprawie i
    naklejajac znaczek za 5zl(za podanie). NUS ma miesiac czasu na udzielenie
    odpowiedzi, w sprawach trudnych 2m-ce.

  • 3. Data: 2003-09-12 21:06:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Sep 2003, Slayer wrote:

> [...]
    >+
    >+ zgodnie z ordynacja podatkowa z zapytaniem nalezy zwrócic sie do swojego

    ...wypada dodać, że "w sprawach hipotetycznych" (czyli jak zrobić
    żeby było dobrze *nim* się zrobi) USy się nie wypowiadają:
    trzeba najpierw zawalić żeby się dowiedzieć że zrobiło się
    źle :>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 4. Data: 2003-09-12 21:14:43
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > żeby było dobrze *nim* się zrobi) USy się nie wypowiadają:
    > trzeba najpierw zawalić żeby się dowiedzieć że zrobiło się

    przecież napisałem, stan faktyczny.....

  • 5. Data: 2003-09-12 21:32:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Sep 2003, Slayer wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ przecież napisałem, stan faktyczny.....

    Oczywiście :)
    To nie była krytyka tylko uwypuklenie :)
    Miałem napisać: "wypada podkreślić".

    pozdrowienia, Gotfryd