  • Data: 2007-07-24 13:28:37
    Temat: Re: Pytanie o fakture pro forma
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Jul 2007, ewka wrote:

    > No wlasnie rzecz w tym, ze firma nie chciala faktury na przedplate, tylko
    > proforme, a fakture dopiero z towarem ;)

    :)
    Jest to o tyle zaplątane, że skoro f-rę na przedpłatę wystawia się PO
    przedpłacie to pewnie ich nie zadowalało "bo chcą papierek teraz" :]

    > Najpierw chcieli fakture od razu,
    > ale nie na przedplate tylko juz na okreslony towar

    Tia.
    Ciekawe kiedy ci "księgowi" ostatnio czytali przepisy :(

    > Mowie, trzeba poczekac 2 tyg. i towar wyslemy DHL-em, koszty przesylki po
    > stronie klienta, przy danej ofercie na urzadzenie. Na co klient, ze w takim
    > razie on woli przedplate i koszty przesylki po naszej stronie, no dobra
    > zgadzam sie i chce mu wystawic fakture na przedplate. Na co on, ze nie, ze
    > od razu na urzadzenie, na to ja ze nie, bo go nie mam jeszcze...no to
    > proforme w takim razie chca, a fakture dopiero z towarem, no to ok. co sie
    > bede tarmosic.

    Zgoda.
    Czasami jak ktoś chce NNZP (nic nie znaczący papierek :)) to trzeba
    mu dać i niech się czuje zadowolony!

    pzdr, Gotfryd