  • Data: 2007-07-24 17:23:08
    Temat: Re: Pytanie o fakture pro forma
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-07-2007 o 17:59:52 mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Muszę się sprzeciwić. Jednak między ofertą, a proformą jest różnica.
    > Oferta często ma wiele wariantów (np. lista tysiący śrubek, każda z inną
    > ceną). Proforma jest prostym podsumowaniem gdzie jest czarno na białym
    > ile, za co i gdzie zapłacić.

    Ja miewam często tak - na bazie cennika który "nie jest ofertą w
    rozumieniu KC"
    składam zamówienie "które nie jest zamówieniem w rozumieniu KC", na
    konkretne
    rzeczy któe zamówiłem dostaję proformę która "jest ofertą w rozumieniu KC"
    - i jeśli zapłacę za tą proformę to oznacza że złożyłem "zamówienie w
    rozumieniu KC".