    From: cyklista <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pytanie o program "Mała Księgowość"
    Date: Tue, 29 Jan 2013 00:21:31 +0100

    > Pewnie w 2014 znowu trzeba będzie zapłacić za kolejny rok.
    A mnie zastanawia taki zapis:

    Producent udziela prawa do korzystania z Oprogramowania Mała Księgowość
    "Rzeczpospolitej", w okresie jednego roku od nabycia go w sklepie
    internetowym Rzeczpospolitej, nie dłużej jednak niż do 31 grudnia 2013
    roku.

    Tzn., że jak nie zdecyduję się zakupić licencji na rok 2014 to po
    31.12.2013 nie będę już mógł uruchomić programu np. w celu zaksięgowania
    faktur z grudnia 2013?
    Nie chodzi mi o to czy będzie to technicznie możliwe, tylko czy będzie
    to zgodne z licencją? Według powyższego cytatu wygląda na to, że nie.

    Pozdrawiam

    Przemek