  • 1. Data: 2003-11-12 18:25:07
    Temat: Pytanie o ryczałt, brak dochodów i PIT-28
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Witam!!!

    Przed 2002 rokiem zawiesiłem działalność gospodarczą, a w tym roku ją
    zlikwidowałem. W związku z zawieszeniem Urząd Skarbowy kazał mi napisać
    oświadczenie, że jako formę opodatkowania wybieram ryczałt. Teraz kazali mi
    dodatkowo złożyć PIT-28 i PIT-28A.

    Moje pytanie brzmi: skoro nie uzyskałem dochodów, jak mam wypełnić PITy???
    Dokładnie chodzi mi o pozycję: Przychody podatnika objęte ryczałtem od
    przychodów ewidencjonowanych według stawki ryczałtu, w których mam do
    wyboru: 3%, 5,5%, 8,5% i 20%. Czy w każdej z tych rubryk mam wpisać 0
    (zero)?? Czy może tylko w jednej (tylko której)??? (w piśmie do USa nie
    pisałem nic o procentach)

    Proszę o poradę. Z góry dziękuję za wszelką pomoc!!
    --
    == gry dodawane do czasopism ============== http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ==== complete fluke discography ==

  • 2. Data: 2003-11-18 15:47:14
    Temat: Re: Pytanie o ryczałt, brak dochodów i PIT-28
    Od: "oti" <o...@g...pl>

    Użytkownik "marcolphus" <n...@z...mojego.maila> napisał w wiadomości
    > Witam!!!
    >
    > Moje pytanie brzmi: skoro nie uzyskałem dochodów, jak mam wypełnić PITy???

    generalnie jak byk stoi na picie "wypełniają osoby które uzyskały przychody
    z tytułu..."
    więc w teorii nie masz obowiązku, jednak panie w us wolą gdy jednak złoży
    sie pita zerowego. 0 powpisuj na czuja tam gdzie podsumowania itp i na koncu
    podpis i pieczatka i heja