  • 1. Data: 2003-11-12 17:00:40
    Temat: Jak wyliczyć kwote wolną
    Od: "robert drygala" <d...@w...pl>

    Witam

    w tym roku pracowałem u 2 róznych pracodawców ( od stycznia do konca lipca )
    od sierpnia prowadzę własną DG i teraz jak mam wyliczyć kwotę wolną od
    podatku
    czy podzielić ją na 12 i pomożyc przez te miesiące czyli od sierpnia do
    teraz
    czy uwzględnić ją całą i rozliczyć się dopiero w zeznaniu rocznym ?

    thx z góry za odpowiedzi

    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2003-11-12 17:07:01
    Temat: Re: Jak wyliczyć kwote wolną
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "robert drygala" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > teraz
    > czy uwzględnić ją całą i rozliczyć się dopiero w zeznaniu rocznym ?
    Dokładnie odliczasz cała teraz a rozliczysz w rocznym
    Wiola

  • 3. Data: 2003-11-12 17:39:07
    Od: "robert drygala" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lipca )
    > Dokładnie odliczasz cała teraz a rozliczysz w rocznym

    thx :)