  • 1. Data: 2003-11-12 14:22:30
    Temat: zus - formularze
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    place ubezpieczenie zdrowotne z ty. prowadzonej dzialalnosci i nie skladam
    deklaracjo od kwietnia. Ostatnio uslyszalem, ze trzeba skladac deklaracje
    jesli jest zmiana skladki czyli co 3 miesiace. Czy ktos z Was wie jak w
    koncu jest. A jesli trzeba bylo skladac to co mam zrobic?

    Pozdrawiam ponownie :)

    Chris

  • 2. Data: 2003-11-12 14:31:47
    Temat: Re: zus - formularze
    Od: "Piotrek" <d...@p...onet.pl>

    Z tego co mi powiedziano w zus Oddział Kraków to zmiana podstawy urzędowej
    nie powoduje koneczności składania deklaracji i ja też tak czynię

  • 3. Data: 2003-11-13 08:53:17
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Użytkownik "CHRIS" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Ostatnio uslyszalem, ze trzeba skladac deklaracje
    > jesli jest zmiana skladki czyli co 3 miesiace.

    Spoko źle słyszałeś postępujesz prawidłowo

    > Pozdrawiam ponownie :)

    Również pozdrawiam
    Robert

  • 4. Data: 2003-11-13 11:08:24
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Strebor wrote:

    > Ostatnio uslyszalem, ze trzeba skladac deklaracje
    >
    > Spoko źle słyszałeś postępujesz prawidłowo

    Ale dodam, ze jak np pójdziesz na chorobowe to musisz złożyć za miesiąc
    z chorobowym i za następny.