  • Data: 2002-12-05 19:56:55
    Temat: Re: Re[2]: proszę o pomoc - dwie DG a S.C
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Dec 2002, Krzysztof A. Ziembik wrote:

    >+ Witam.
    >+
    >+ Dnia 4 grudnia 2002 o godzinie (00:37:37) napisano:
    [...nie wiem kto to był...]
    >+ a> I w cale nie musicie likwidować tych DG co macie (osobno).
    >+ a> - pozdrawiam
    >+
    >+ Powiedzialbym nawet dosadniej: nie mozecie likwidowac tych DG, jesli
    >+ chcecie miec s.c. :)

    Hm...
    Mając w pamięci wojnę grupową pt. "ile wpisów DG przysługuje
    z tytułu S.C." byłbym ostrożniejszy...
    *Zdaje mi się* że można mieć osobne wpisy dla DG OF i S.C.
    oraz że zgłaszali się tacy co mają jeden - wtedy twoje zdanie
    byłoby przesadne, poprzednik był dostatecznie ścisły :)

    Przypomnę "powód ekonomiczny" tamtej dyskusji: z tytułu każdego
    wpisu do EDG płaci się osobną zaliczkę "zdrowotną"... (inna
    sprawa że "nadmiarowe" się odlicza w rozl. rocznym !).

    Pozdrowienia, Gotfryd