  • 11. Data: 2002-02-28 21:25:10
    Temat: Re: kilometrówka c.d.Godfryd pomóź !
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    rzeczpospolita dobra firma z dnia 05-02-2002

    pozdr. jacek

  • 12. Data: 2002-03-01 08:52:37
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > rzeczpospolita dobra firma z dnia 05-02-2002

    jak na razie rzepa nie jest nosnikiem przepisow w RP:-(

    czy to stanowisko jest w jakims pismie urzedowy?

    ania

  • 13. Data: 2002-03-01 18:17:14
    Temat: Re: Re[4]: kilometrówka c.d.Godfryd pomóź !
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    biurach wrote:

    > przeczytałem, ania, jak uczy życie, w życi (po polsku w d...)

    Nie bardzo rozumiem. Przeczytał. Ok, uczą tego w podstawówce (ucza też
    gramatyki i składni, ale niektórzy spią na lekcjach)
    I co, mamy klaskać?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk