    From: "KK" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re[5]: Przemeldowanie - a DG - REASUMUJĄC
    Date: Thu, 31 Jul 2003 13:50:47 +0200

    > Tam, gdzie jest prowadzona Twoja ewidencja. Elementarna logika - nie
    > mozna zmienic czegos tam, gdzie tego czegos nie ma. Jesli s.c. chcesz
    > wykreslic - to tam gdzie jest wpisana! Przeczytaj uwaznie art. 88a -
    > 88d prawa dzialalnosci gospodarczej.

    Wysłałem już do UM A informację, że likwiduję działalność gospodarczą i żeby
    mnie wykreślili - bez aktualizowania wpisu. Szczerze napiszę, że jestem już
    tym zmęczony :-((( i niech się dzieje co chce.

    > W art. 4 ustawy o NIP masz wszystko napisane. Jesli masz watpliwosci,
    > zloz w A, kopie w X, albo tylko w jednym z dwoch - i tak trafi tam
    > gdzie powinno, bo urzad albo Ci wskaze wlasciwy urzad, albo sam
    > przesle formularz.

    Złożyłem w nowym mieście X - NIP-3 likwidacyjny.

    > Ty jestes pewny, ze jeszcze ta spolke masz? Bo moze w marcu 2001 z
    > mocy ustawy zostala wykreslona z EDG? Wtedy trzeba jedynie dac znac w
    > USkarbowym.

    Bez przesady :-))) rejestrowaliśmy się ponownie po tym całym zamieszaniu.

    > Tak - USkarbowy bedzie mial bajzel w dokumentach. Teoretycznie
    > podpadasz tez pod drastyczny art. 233 KK p. 1 czyli 3 lata za falszywe
    > zeznania. No ale jest tez punkt 5 tego artykulu - czyli sad moze
    > nadzwyczajnie zlagodzic Ci kare, jezeli dobrowolnie sprostowales
    > falszywe zeznanie :) A w praktyce zadnych sankcji sie nie stosuje
    > (przynajmniej nie slyszalem o takich).

    No to nic z tym nie robię - pożyjemy, zobaczymy ;-)

    dzięki za pomoc
    Pozdrawiam
    KK