  • 1. Data: 2002-04-25 07:34:18
    Temat: Drukowanie PIT z programu PIT`2001
    Od: "mario" <m...@w...pl>

    Czy mozna wydrukowac pita z ww programu na dwoch oddzielnych kartkach A4.
    Jezeli tak to czy taki pit mozna wyslac poczta czy musi zostac
    podpieczetowany w US.
    Mam drukarke A3 ale za cholercie nie moge na niej wydrukowac pita - 2 strona
    jest obrocona

    z gory dzieki wielkie za rady

    mario

  • 2. Data: 2002-04-25 07:56:29
    Temat: Re: Drukowanie PIT z programu PIT`2001
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Możesz wydrukować na oddzielnych kartkach A4, ale nie rozumiem dlaczego u
    Ciebie druga strona jest odwrócona. Puść do wydruku każdą stronę PIT-a
    osobno. Ja nadrukowuję na formularzach z US, poprostu składam PIT-a i
    drukuję.
    Możesz wysłać pocztą, listem poleconym (zachowaj dowód nadania).
    Pozdrawiam. Hania.

  • 3. Data: 2002-04-25 08:09:14
    Od: "mario" <m...@w...pl>

    Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ciebie druga strona jest odwrócona. Puść do wydruku każdą stronę PIT-a
    > osobno. Ja nadrukowuję na formularzach z US, poprostu składam PIT-a i

    Chcilem wydrukowac pita na kartce A3 i wtedy 2 strona byla odwrocona.
    Probowalem nawet wkladac zlozona kartke ale moja laserowka zacinala sie
    wtedy.
    Mam jeszcze jedno pytanko, gdzie wpisuje sie dochody z ZUS-u i zasilek (pit
    37)?

    mario

  • 4. Data: 2002-04-25 08:21:27
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Mam jeszcze jedno pytanko, gdzie wpisuje się dochody z ZUS-u i zasiłek (pit
    > 37)?
    Wpisujesz w rubryce "inne źródła" (dział F1 poz.5)

  • 5. Data: 2002-04-25 09:59:12
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 25 Apr 2002 09:34:18 +0200, "mario" <m...@w...pl>
    wrote:

    >Mam drukarke A3 ale za cholercie nie moge na niej wydrukowac pita - 2 strona
    >jest obrocona
    >
    >z gory dzieki wielkie za rady

    Pokombinuj z opcjami "najpierw parzyste" i "nieparzyste odwrotnie" (a
    może odwrotnie) albo wydrukuj obie strony odzielnie

    Sławomir Dąbrowski

  • 6. Data: 2002-04-25 10:14:45
    Od: "mario" <m...@w...pl>

    > Mam jeszcze jedno pytanko, gdzie wpisuje się dochody z ZUS-u i zasiłek
    (pit
    > Wpisujesz w rubryce "inne źródła" (dział F1 poz.5)

    Rozumiem, ze oba dochody?

    mario

  • 7. Data: 2002-04-25 10:17:01
    Temat: Re: Re: Drukowanie PIT z programu PIT`2001
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 25 Apr 2002 09:59:12 GMT, s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)
    wrote:

    >Pokombinuj z opcjami "najpierw parzyste" i "nieparzyste odwrotnie" (a
    >może odwrotnie) albo wydrukuj obie strony odzielnie

    Aha, i jeszcze uważaj którą stroną wkładasz papier.

    Sławomir Dąbrowski

  • 8. Data: 2002-04-25 10:37:56
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    > Rozumiem, ze oba dochody?