  • 11. Data: 2002-02-06 10:48:44
    Temat: Re: Re: wyciąg PeKaO
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 6 Feb 2002 10:26:15 +0100, "yaneek" <y...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik Remigiusz Weska <r...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    >dyskusyjnych napisał:a391d9$svf$...@n...ipartners.pl...

    >opisane.
    >===============================
    >No prosze, jakie kwiatki. Ja mam doswiadczenia tylko z Telepekao 24
    >(firmowe). I wyciag jest chyba wzorcowy: kiedy, kto, komu, ile i za
    >co, z pieczatka, jak Bog przykazal - _nastojaszczij_dokumient_:-) A
    >przeciez to ten sam bank... Czyzby "indywidualni" byli bee?

    Chodziło o zupełnie inny dokument, tj. o miesięczny wyciąg transakcji
    na koncie przysyłany przez bank do kont "niewirtualnych". W telepeko
    czegoś takiego w ogóle nie ma, wykaz transakcji drukujesz sobie sam i
    jest on rzeczywiście znacznie lepszy od tych przysyłanych z banku.

    Sławomir Dąbrowski

  • 12. Data: 2002-02-06 13:57:53
    Od: "Małgorzatka" <m...@i...pl>

> [...]
    > czegoś takiego w ogóle nie ma, wykaz transakcji drukujesz sobie sam i
    > jest on rzeczywiście znacznie lepszy od tych przysyłanych z banku.

    Mam konto i prywatne i firmowe w Telepekao 24 i wyglada to tak:
    * z firmowego konta dostaje sie co miesiac potwierdzenia dokonanych
    przelewow - kazde na osobnej kartce (opisane wyzej "jak Bog przykazal") - co
    jest bardzo wygodne, bo potwierdzenie platnosci mozna podpiac do
    odpowiednich rachunkow :), z tego co wiem jest to usluga bezplatna
    * z prywatnego dostaje sie co miesiac jeden wyciag gdzie sa wszystkie
    operacje zsumowane - i byloby to tez ok, gdyby nie fakt, iz od gory do dolu
    jest przy kazdej operacji opis "przekaz miedzybankowy" czyli nie wiadomo o
    co chodzi :(
    oczywiscie i z prywatnego mozna dostawac potwierdzenie kazdego przelewu, ale
    wtedy trzeba za KAZDY z osobna zaplacic po 3 zl
    oczywiscie mozna sobie wydrukowac tzw. historie rachunku z internetu, ale
    wedlug mnie wyglada to malo wiarygodnie - moglabym rownie dobrze sama sobie
    stworzyc podobna tabelke :)
    W zwiazku z tym, pieniadze trzymam na prywatnym (bo ono jest oprocentowane -
    marnie bo marnie ale zawsze), a jak trzeba porobic oplaty to przerzucam
    pieniadze na firmowe (przelewy miedzy tymi kontami sa bezplatne) i place z
    firmowego - i mam potwierdzenia z ktorych cos wynika.
    Pozdrawiam, Malgorzatka

  • 13. Data: 2002-02-06 13:59:50
    Temat: Re: Re: wycišg PeKaO
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sławomir Dšbrowski <s...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...

    W telepeko
    > czegoś takiego w ogóle nie ma, wykaz transakcji drukujesz sobie sam
    ===================================
    Kolego, jezeli pisze, ze "mam doswiadczenia", to znaczy, ze wiem o
    czym pisze. Konto zaiste jest wirtualne, ale gruby plik kwitow, ktory
    co miesiac dostaje, jest jak najbardziej rzeczywisty i zawiera
    szczegolowy opis wszystkich operacji na koncie z minionego miesiaca,
    potwierdzonych pieczecia banku.
    To sie wlasnie nazywa wyciag.
    I tym sie rozni telepekao od innych kont wirtualnych.
    I za to je lubie ;-)
    --
    pozdrawiam
    yaneek

  • 14. Data: 2002-02-07 07:48:17
    Temat: Re: Re: Re: wyciąg PeKaO
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 6 Feb 2002 14:59:50 +0100, "yaneek" <y...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Kolego, jezeli pisze, ze "mam doswiadczenia", to znaczy, ze wiem o
    >czym pisze. Konto zaiste jest wirtualne, ale gruby plik kwitow, ktory

    Owszem wiesz, ale o czym pisze kolega, który zaczął ten wątek to już
    nie bardzo. Jeszcze tym razem Ci wyjaśnię: chodziło o ROR, ale na
    przyszłość czytaj wątki uważniej.

    Sławomir Dąbrowski

  • 15. Data: 2002-02-07 13:43:57
    Temat: Re: Re: Re: wycišg PeKaO
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sławomir Dšbrowski <s...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...

    > Owszem wiesz, ale o czym pisze kolega, który zaczął ten wątek to już
    > nie bardzo.

    Sluchaj, szukasz zaczepki? Wyskoczyles, jak Filip z Konopii, a teraz
    Ci glupio i sie odgryzasz?! Zalosne.

    > Jeszcze tym razem Ci wyjaśnię:

    Babci wyjasniaj! Mnie juz wyjasniles, jakie mam konto i jakie wyciagi
    (LOL).

    > chodziło o ROR,

    Wiem, o co chodzilo. Ty sam nie wiesz, o czym mowa, wiec Ci przypomne
    temat watku: "wyciąg PeKaO"!
    Poniewaz dotyczylo to "mojego" banku, wiec wyrazilem zdziwienie z
    powodu roznego traktowania klientow indywidualnych i firmowych pod
    wzgledem jakosci wyciagow, i podzielilem sie swoimi doswiadczeniami.
    Jak w tym kontekscie wygladaja Twoje uwagi?.../*

    > ale na
    > przyszłość czytaj wątki uważniej.

    "Nie ucz ksiedza dzieci robic" - znasz to? To pamietaj i stosuj.
    Z mojej strony - jesli chodzi o Ciebie - EOT.

    --
    pozdrawiam
    yaneek

    --
    /* - pytanie retoryczne, nie odpowiadac.

  • 16. Data: 2002-02-07 14:51:11
    Temat: Re: Re: Re: Re: wyciąg PeKaO
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 7 Feb 2002 14:43:57 +0100, "yaneek" <y...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >swojej przeciętności i banalności, mają czelność domagać się prawa do
    >bycia przeciętnymi i banalnymi i do narzucania tych cech wszystkim".

    To laurka dla mnie? Zabawny jesteś...

    Sławomir Dąbrowski