  • 1. Data: 2002-01-28 19:58:58
    Temat: Czy ja mam telewizor?
    Od: Marcin Gorecki <m...@v...pl>

    Witam

    Wlasnie przed chwila dotarla do mnie pogloska, ze nalezy zglosic, ze
    nie posiada sie telewizora, bo w innym wypadku nalezy placic
    abonament. Jesli to prawda, to gdzie mam zglosic, ze nie posiadam
    takowego sprzetu?

    z gory dzieki za odpowiedz

    marcin gorecki

  • 2. Data: 2002-01-29 07:37:59
    Temat: Re: Czy ja mam telewizor?
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Marcin Gorecki" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > nie posiada sie telewizora, bo w innym wypadku nalezy placic
    > abonament. Jesli to prawda, to gdzie mam zglosic, ze nie posiadam

    zawsze mozesz powiedziec, ze nic o tym nie wiedziales bo nie masz radia i
    telewizora, a gazet nie czytasz ;-))) (chos zgodnie z zasada nieznajomosc
    prawa nie zwalnia z koniecznosci jego stosowania)
    tak na serio to dopiero plany zmian do ustawy - wiec na razie zakladamy, ze
    jak nie zglosiles to nie masz
    BTW - czy posiadanie jedynie komputera z monitorem i tunerem TV podpada pod
    posiadanie telewizora?

    Adam Swigulski
    015948

  • 3. Data: 2002-01-29 07:53:32
    Temat: Odp: Czy ja mam telewizor?
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

> [...]
    > nie posiada sie telewizora, bo w innym wypadku nalezy placic
    > abonament. Jesli to prawda, to gdzie mam zglosic, ze nie posiadam

    Ale wtedy posiadasz radio :(
    I tak Ci kaza placic.
    Robert

    Robert Kilimnik
    e-mail:R...@t...com.pl
    TETA S.A.

  • 4. Data: 2002-01-29 14:54:06
    Od: Marcin Gorecki <m...@v...pl>

    >BTW - czy posiadanie jedynie komputera z monitorem i tunerem TV podpada pod
    >posiadanie telewizora?
    dobre pytanie. a posiadanie komputera z dostepem do sieci i realaudio
    to posiadanie radia?

    marcin gorecki

  • 5. Data: 2002-01-29 15:04:37
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    > dobre pytanie. a posiadanie komputera z dostepem do sieci i realaudio
    > to posiadanie radia?

    Zaloze sie, ze nic nie ma o tym w przepisach :-)

    --
    radar
    GG2468209

  • 6. Data: 2002-01-29 15:11:35
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Gorecki" <m...@v...pl> napisał w
    wiadomości news:qqdd5u8023bgb7936h7kpi8hhj2doa5l1t@4ax.com...
    TV podpada pod
    > dobre pytanie. a posiadanie komputera z dostepem do sieci i
    realaudio
    > to posiadanie radia?
    A posiadanie komputera bez tunera TV podlaczonego do sieci przez
    chello, czyli kabel telewizji kablowej, podpada pod posiadanie
    telewizora? I jezeli placi sie faktury za chello wystawiane na
    DG? Oj, zycie, zycie, prawo nie nadaza!
    WSm

  • 7. Data: 2002-01-29 21:43:20
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Jan 2002, WSm wrote:
    [...]
    >+ A posiadanie komputera bez tunera TV podlaczonego do sieci przez
    >+ chello, czyli kabel telewizji kablowej, podpada pod posiadanie
    >+ telewizora?

    IMHO zdecydowanie nie. Nie umożliwia funkcji odbioru "przesłania" :)
    O RealAudio itp. były dyskusje i AFAIR były powody (cytowali
    stosowne przepisy :), nie pamiętam :() były podstawy do odpowiedzi
    "nie". Natomiast *bez tunera* to zdecydowanie *nie jest* "odbiornik"
    (a takie sformułowanie jest zapisane !)

    > I jezeli placi sie faktury za chello wystawiane na DG ?

    A to IMHO bez znaczenia: tak się płaci i tak się płaci,
    pomijając drobizgi z tym że było tak iż DG płaci "od sztuki"

    >+ Oj, zycie, zycie, prawo nie nadaza!

    Ano. A mnie strach oblatuje jak nasz premier mówi że "zlikwiduje
    dochód zwolniony od podatku ale biedni nie będą płacić wcale".
    Jak ma wrócić znowu zjawisko pt. "do 4000 -> 0 a od 4001 19%"
    (i wszystkie sztuczki z tym związane) to ja dziękuję :(

    Pozdrowienia, Gotfryd