  • 1. Data: 2002-01-29 07:49:43
    Temat: dwa krotkie pytania
    Od: U...@v...com.pl (majkel)

    dobry,
    przegladalem przez dluzsza chwile (ok. miesiaca) ta grupe i nie
    znalazlem odpowiedzi na dwa pytania, ktore chce teraz zadac:

    a) czy gdziekolwiek w polskim prawie istnieje zapis, ze obywatel rp
    MUSI placic podatki ? jesli tak to poprosze o wskazanie odpowiedniego
    artykulu ?

    b) czy prawda jest, iz zmienila sie kwota powyzej, ktorej paczka
    wyslana zza granicy podlega ocleniu (w ubieglym roku bylo to ok. 70
    Euro) ?

    z gory dziekuje za odpowiedzi

    Niszczy panstwo ten, co podatkami uciska
    http://www.majkel.mds.pl

  • 2. Data: 2002-01-29 09:21:14
    Temat: Re: dwa krotkie pytania
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "majkel" <U...@v...com.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > a) czy gdziekolwiek w polskim prawie istnieje zapis, ze obywatel rp
    > MUSI placic podatki ? jesli tak to poprosze o wskazanie odpowiedniego

    Bo nie musi.....

    lecz ustawa o podatku dochodowym od osob fizycznych mowi KTO podlega
    "obowiazkowi podatkowemu". Tam Pan wyczyta, kto musi.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-01-29 11:10:49
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    ,

    > Bo nie musi.....
    >
    > lecz ustawa o podatku dochodowym od osob fizycznych mowi KTO podlega
    > "obowiazkowi podatkowemu". Tam Pan wyczyta, kto musi.

    A w konstytucji pisze cos na ten temat. Bo w koncu to konstytucja jest
    nadrzednym aktem prawnym:)))) Moze sie bowiem okazac ze Ustawa o PD od osob
    fizycznych jest nie zgodna z konstytucja i trzeba ja zaskarzyc:)))))
    --

    <<<<<<<Pozdrawiam waldi >>>>>>>
    www.akwarium.any.pl