  • Data: 2009-02-18 23:08:50
    Temat: Re: Re: Wypłata z DG na prywatny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Feb 2009, cef wrote:

    > Jestem wielokrotnym przestępcą, o czym się
    > dowiedzialem z grupy dyskusyjnej.
    > Wszystkie moje drobne nadwyżki pracują obecnie
    > w małych porcjach na kilerze w pocztowym i wracają na firmowe
    > jak mam zapłacić komuś za towar.
    > Co mi grozi?

    Nie wiem!
    Acz przyznaję, że pisząc odpowiedzi zlekceważyłem uwagę (która
    rzeczywiście była) o KH.
    Dla KH jest "na podstawie prawidłowo prowadzonych ksiąg",
    a UoR to ja tylko po łebkach i z rzadka oglądam, więc może
    stamtąd takie wnioski (o obiektywności "związania z DG")
    można wywieść.
    Faktu, że opodatkowaniu podlegając odsetki "na *rachunku*
    związanych z DG" IMO to nie zmienia - musiałby istnieć
    odrębny zakaz "wyjmowania" środków.

    Może jeszcze jedno pytanie do p47: czy to była aby 1-osobowa
    DG OF. Bo (przypomnę "pytanie Karola") dla SC rzeczywiście
    takie ograniczenie istnieje (w KC), choć AFAIK jest powszechnie
    lekceważone (przynajmniej w małych spółkach).

    pzdr, Gotfryd