  • 1. Data: 2002-02-23 11:24:34
    Temat: podatki ogolnie
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    w dzisiejszej (sobota) wyborczej obszerny artykul o sposobach na
    unikanie placenia podatkow, etc., fragment:
    'Moja recepta: zniesc wszystkie podatki oprocz VAT, a armii
    urzednikow z Ministerstwem Finansow na czele zabrac piora i dac
    w zamian lopaty... zamiast zwalczac przedsiebiorczosc i
    inicjatywe, beda musieli - aby zyc - sami sie nia wykazac.'

  • 2. Data: 2002-02-23 11:29:37
    Temat: Re: podatki ogolnie
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "bromden" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > w zamian lopaty... zamiast zwalczac przedsiebiorczosc i
    > inicjatywe, beda musieli - aby zyc - sami sie nia wykazac.'

    Choc nie jestem znanym czlowiekiem, glosze ta "recepte" od dawna.

    Prosty VAT i po klopocie.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-02-23 11:52:52
    Od: "Przos" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Choc nie jestem znanym czlowiekiem, glosze ta "recepte" od dawna.
    > Prosty VAT i po klopocie.

    Ja też nie jestem znany i też (od czterech lat) głoszę prawdę, którą
    ostatnio udało mi się w końcu usłyszeć też przez radio. W skrócie to wygląda
    tak:

    " Jeden etat więcej w administracji (publicznej, rządowej lub innej) = trzy
    etaty mniej w gospodarce"

    Jak się zdaje, że przynajmniej część naszych ekonomistom wydawało się wprost
    przeciwnie, że receptą na bezrobocie jest stworzenie większej liczby etatów
    w administracji booooooooo w Uni jest duuuuuuuuużo urzędasów.

    Czas niestety pokazał kto ma racje

    --
    pozdrawiam

    p...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-02-25 08:32:41
    Temat: Re: Re: podatki ogolnie
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Sat, 23 Feb 2002 12:52:52 +0100, "Przos" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Jak się zdaje, że przynajmniej część naszych ekonomistom wydawało się wprost
    >przeciwnie, że receptą na bezrobocie jest stworzenie większej liczby etatów
    >w administracji booooooooo w Uni jest duuuuuuuuużo urzędasów.

    Dziwisz się, skoro oni wszyscy w SGPISIE magisterium z Marksa pisali?

    Sławomir Dąbrowski