    From: biga <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: samotna matka i podatki
    Date: 20 Sep 2003 08:25:22 GMT

    > Nie ma takowej więc sie nie doczekamy.
    > Samotnym rodzicem wystarczy byc jeden dzien w roku żeby miec prawo do
    > rozliczania się wspólnie z dzieckiem.
    > I to obojętnie jaki dzień. :-)
    > Maddy

    A jaką podstawę prawną ma wiedza, którą Ty podajesz? Przyznam, ze nie podam żadnej
    podstawy oprócz interpretacji US niestety nie na piśmie. Dla mnie takie rozwiązanie
    dyktuje zdrowy rozsadek ale nie musi być on zgodny z tymże ustawodawcy :-)

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>