  • Data: 2002-02-06 13:57:53
    Temat: Re: Re: wyciąg PeKaO
    Od: "Małgorzatka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodziło o zupełnie inny dokument, tj. o miesięczny wyciąg transakcji
    > na koncie przysyłany przez bank do kont "niewirtualnych". W telepeko
    > czegoś takiego w ogóle nie ma, wykaz transakcji drukujesz sobie sam i
    > jest on rzeczywiście znacznie lepszy od tych przysyłanych z banku.
    >
    > Sławomir Dąbrowski

    Mam konto i prywatne i firmowe w Telepekao 24 i wyglada to tak:
    * z firmowego konta dostaje sie co miesiac potwierdzenia dokonanych
    przelewow - kazde na osobnej kartce (opisane wyzej "jak Bog przykazal") - co
    jest bardzo wygodne, bo potwierdzenie platnosci mozna podpiac do
    odpowiednich rachunkow :), z tego co wiem jest to usluga bezplatna
    * z prywatnego dostaje sie co miesiac jeden wyciag gdzie sa wszystkie
    operacje zsumowane - i byloby to tez ok, gdyby nie fakt, iz od gory do dolu
    jest przy kazdej operacji opis "przekaz miedzybankowy" czyli nie wiadomo o
    co chodzi :(
    oczywiscie i z prywatnego mozna dostawac potwierdzenie kazdego przelewu, ale
    wtedy trzeba za KAZDY z osobna zaplacic po 3 zl
    oczywiscie mozna sobie wydrukowac tzw. historie rachunku z internetu, ale
    wedlug mnie wyglada to malo wiarygodnie - moglabym rownie dobrze sama sobie
    stworzyc podobna tabelke :)
    W zwiazku z tym, pieniadze trzymam na prywatnym (bo ono jest oprocentowane -
    marnie bo marnie ale zawsze), a jak trzeba porobic oplaty to przerzucam
    pieniadze na firmowe (przelewy miedzy tymi kontami sa bezplatne) i place z
    firmowego - i mam potwierdzenia z ktorych cos wynika.
    Pozdrawiam, Malgorzatka