    From: "złodziej podatków." <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rejestracja do VATu
    Date: 22 Feb 2006 18:30:43 +0100

    > Moze popros panie(nki) z US o podstawe prawna na pismie?

    I wtedy będzie czekał na odpowiedź 2 tygodnie a sądzę że jest to dość pilne z
    jakiejś przyczyny. Ja proponuję pobrać z US stosowny druk i wysłać go
    poleconym, informując jednocześnie że od np. 01.03 2006, jeżeli do tej daty nie
    otrzyma odpowiedzi to będzie się posługiwał numerem REGON lub PESEL jako
    numerem tymczasowym. Sądzę że do końca lutego sprawa będzie załatwiona.
    A jeżeli nie to na 100% będzie podana podstawa prawna.

    Pozdro