  • Data: 2012-09-05 09:52:43
    Temat: Re: Remont domu
    Od: G <@> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa dotyczy znajomych, takie rozeznanie tylko robię.
    Problem, albo i nie, u nich jest taki że parę lat temu ojciec już dał
    kasę na ten dom synowi. Z tego co mówili zapłacili jakiś podatek i to
    zniechęciło ojca. Teraz chce, w zasadzie to dach już zrobił,
    wyremontować dom z własnych pieniędzy nie zgłaszając tego nigdzie. Czy
    to jest "bezpieczne"? Bo teraz chyba nie płaci się żadnego podatku w
    przypadku darowizny ojciec-syn? Trzeba to tylko zgłosić do US.