    From: "Megan" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Reprezentacja i reklama
    Date: Thu, 27 Feb 2003 17:01:24 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@212.160.225.94

    > ----------------------------
    > 2.Jesli masz sztuki ulotek a nie usługę i są reklamowe to tak musisz
    > wystawić fakturę wewnętrzną na przekazanie na reklamę.
    > Wiola

    Dzięki za informację :-)
    A w przypadku, kiedy faktura jest na ulotki informacyjne, nie reklamowe,(w
    sztukach-czyli jakby towar)to także należy wystawić fakturę wewnętrzną?
    Dzwoniłam dla upewnienia do US i tam zasugerowano mi, żeby nie odliczać
    VATu, w przeciwnym razie trzeba przekazać na reklamę(???); I dodatkowe
    pytanie: czy przy kontroli będą kazali udowodnić, że ulotki były faktycznie
    informacyjne, czy wystarczy im zapis na fakturze?
    Małgosia