  • 1. Data: 2003-02-26 20:06:48
    Temat: Reprezentacja i reklama
    Od: "Megan" <m...@m...pl>

    Witam
    Mam dwa pytania:
    1. Czy zakup kwiatów i drobnego upominku dla pracownika odchodzącego na
    emeryturę można zakwalifikować do Funduszu Świadczeń Socjalnych?
    2. Czy przy zakupie ulotek reklamowych jestem zobowiązana wystawić
    jednocześnie fakturę wewnętrzną?

    Pozdrawiam
    Małgosia B.

  • 2. Data: 2003-02-26 21:54:58
    Temat: Re: Reprezentacja i reklama
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Megan" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > emeryturę można zakwalifikować do Funduszu Świadczeń Socjalnych?
    > 2. Czy przy zakupie ulotek reklamowych jestem zobowiązana wystawić

    ----------------------------
    2.Jesli masz sztuki ulotek a nie usługę i są reklamowe to tak musisz
    wystawić fakturę wewnętrzną na przekazanie na reklamę.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-02-27 16:01:24
    Od: "Megan" <m...@m...pl>

    > ----------------------------
    > 2.Jesli masz sztuki ulotek a nie usługę i są reklamowe to tak musisz
    > wystawić fakturę wewnętrzną na przekazanie na reklamę.
    > Wiola

    Dzięki za informację :-)
    A w przypadku, kiedy faktura jest na ulotki informacyjne, nie reklamowe,(w
    sztukach-czyli jakby towar)to także należy wystawić fakturę wewnętrzną?
    Dzwoniłam dla upewnienia do US i tam zasugerowano mi, żeby nie odliczać
    VATu, w przeciwnym razie trzeba przekazać na reklamę(???); I dodatkowe
    pytanie: czy przy kontroli będą kazali udowodnić, że ulotki były faktycznie
    informacyjne, czy wystarczy im zapis na fakturze?
    Małgosia