    From: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rok podatkowy a amortyzacja
    Date: Sun, 20 Oct 2002 17:30:19 +0000 (UTC)

    Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):
    > Skąd Ci cos takiego przyszło do głowy?

    A po przejrzeniu kilku stronek podrzuconych przez google :-)

    > Skoro juz masz w ręku ustawę, to zajżyj, co to jest wg niej rok podatkowy.

    A wcisnąłem ctrl+F i wpisałem "rok podatkowy" .. odwołań mnóstwo ale defincji
    jako takiej nie zauwazyłem a na czytanie całości czasu brak :)

    > ps. Ciagle jeszcze zadziwia mnie talent ludzi to komplikowania sobie
    > życia...

    :-))) no widzisz a ja do takiego wniosku doszedłem czytając powyższy
    paragraf, nie mogłem zrozumieć po jaka cholerę taki zapis "Podwyższenia
    stawek (...) mogą dokonać począwszy od pierwszego miesiąca następnego roku
    podatkowego." skoro ktoś może zacząć amortyzację od grudnia a od stycznia już
    ze stawką zwiększoną. Jeżeli budżet miałby cos na tym zarobić to należło
    podatnika przystopować na 12 m-cy. Ale THX :-)

    Pozdr.
    Sark