  • 1. Data: 2009-02-11 09:21:18
    Temat: Rozliczanie straty PIT
    Od: a...@g...com

    Witajcie!

    Zastanawiam sie jak to jest z rozliczeniem straty w PIT w kolejnych
    latach.
    Zalozmy, ze sytuacja jest taka:

    Rok 2007 - strata 10.000
    Rok 2008 - strata 5.000

    i teraz, w 2009 roku od pierwszego miesiaca zaczynam miec zysk:

    W styczniu 2009 - zysk 1.000
    i tak dalej...

    I teraz czy ja sobie szacuje, kiedy mam wplacac zaliczki z tytulu PIT,
    bo limit odliczenia straty zostal przekroczony, czy niezaleznie od
    niczego musze od poczatku 2009 wplacac zaliczki na PIT, a potem to
    rozliczyc ze strata w zeznaniu?

    Pozdrowienia,

  • 2. Data: 2009-02-11 09:46:18
    Temat: Re: Rozliczanie straty PIT
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    a...@g...com pisze:
> [...]
    > bo limit odliczenia straty zostal przekroczony, czy niezaleznie od
    > niczego musze od poczatku 2009 wplacac zaliczki na PIT, a potem to
    to pierwsze