  • 1. Data: 2009-02-10 16:35:35
    Temat: Co z vatem od paliwa?
    Od: "Gabi" <g...@w...pl>

    Dalej nie wiem czy mozna odliczac vat od paliwa do samochodów osobowych czy
    nie? Wiecie cos na ten temat?

  • 2. Data: 2009-02-10 18:10:45
    Temat: Re: Co z vatem od paliwa?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Gabi" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dalej nie wiem czy mozna odliczac vat od paliwa do samochodów osobowych
    > czy nie? Wiecie cos na ten temat?

    Od osobowych? Nigdy nie można było i to się nie zmieniło.

  • 3. Data: 2009-02-10 23:00:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2009, Baloo wrote:

    > Użytkownik "Gabi" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Od osobowych? Nigdy nie można było i to się nie zmieniło.

    ...dopóki mówimy o samochodach, które nigdy nie mogły się załapać pod
    definicję "nieosobowego" :) (co nie jest tożsame z *dzisiejszą* definicją
    "nieosobowego").

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2009-02-11 08:29:07
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > ...dopóki mówimy o samochodach, które nigdy nie mogły się załapać pod
    > definicję "nieosobowego" :) (co nie jest tożsame z *dzisiejszą* definicją
    > "nieosobowego").

    Nie bardzo rozumiem ;-)
    Jeśli auto ma homologację samochodu osobowego i takiż wpis do dowodu, to nie
    można odliczyć VAT od paliwa. Nigdy nie można było i o to właśnie mi
    chodził.
    Z kolei trudno mi zgadywać, co poprzez "samochód osobowy" rozumie pytający,
    ale założyłem, że właśnie to, o czym piszę wyżej, a nie Seicentno z kratką
    oraz z homologacją auta ciężarowego i takim wpisem do dowodu ;-)

  • 5. Data: 2009-02-11 10:51:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2009, Baloo wrote:

    > Nie bardzo rozumiem ;-)
    > Jeśli auto ma homologację samochodu osobowego i takiż wpis do dowodu, to nie
    > można odliczyć VAT od paliwa. Nigdy nie można było i o to właśnie mi chodził.

    Jak to było ze "wzorem Liska", bo już dokładnie nie pamiętam?
    Ale zgoda - jeśli nigdy nie można było, to nie ma pytań :D
    (a co do odliczania na podstawie wpisu do DR to MF jedynie nakazał
    odstąpienie od ścigania, a nie uznanie za "prawidłowe", to prawda,
    że przezornie zastrzegę).

    pzdr, Gotfryd