  • 1. Data: 2009-02-10 13:23:52
    Temat: kpir
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    drodzy rodacy a jak do ksiegi wprowadzic koszt platnej autostrady ??

    musze wprowadzac kazdy jeden paragonik czy moge zbiorczo na dowowdzie
    wewnetrznym z calego miesiaca na przyklad??

    w rozporzadzeniu o kpir nie m atakiej pozycji jak platne drogi?!!

  • 2. Data: 2009-02-10 13:33:34
    Temat: Re: kpir
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-02-2009 o 14:23:52 strza?a <poor-nemo{@}wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > wewnetrznym z calego miesiaca na przyklad??
    >
    > w rozporzadzeniu o kpir nie m atakiej pozycji jak platne drogi?!!

    W obrębie miesiąca to chyba nie ma co się pieścić i można wrzucić
    jednym zbiorczym wpisem - technicznie rzecz biorąc nie jest to prawidłowe
    księgowanie, ale z tego co czytam i słyszę to raczej nikt się nie czepia.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-02-10 13:33:48
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    strza?a wrote:
> [...]
    > wewnetrznym z calego miesiaca na przyklad??
    >
    > w rozporzadzeniu o kpir nie m atakiej pozycji jak platne drogi?!!

    Bilet za autostradę jest traktowany jak faktura VAT (wynika z paragrafu
    20ozporządzenia w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, [...])

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-02-10 15:01:11
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Bilet za autostradę jest traktowany jak faktura VAT (wynika z paragrafu
    > 20ozporządzenia w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, [...])
    >
    > Piotrek

    wiem ze tak sie to traktuje ale jak mam ksiegowac w programie ksiegowym na
    przyklad 20 takich druczkow to juz jest nudne
    stad pytam jak to uproscic
    chce rzetelnie je ujac ale jakos sensownei a nie dziobiac godzinami nad
    klawiatura

  • 5. Data: 2009-02-10 15:02:47
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > księgowanie, ale z tego co czytam i słyszę to raczej nikt się nie czepia.

    czyli dopuszczasz stworzenie dowodu wewnetrznego na sume z paragonow
    podpinam sobie pod to ww paragoniki, przystawiam p;odpis ze to ja dokonalem
    wydatkow i wpisuje do ksiegi jeden wpis

  • 6. Data: 2009-02-10 15:05:17
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-02-2009 o 16:02:47 strza?a <poor-nemo{@}wp.pl> napisał(a):

    > czyli dopuszczasz stworzenie dowodu wewnetrznego na sume z paragonow
    > podpinam sobie pod to ww paragoniki, przystawiam p;odpis ze to ja dokonalem
    > wydatkow i wpisuje do ksiegi jeden wpis

    Ja nic nie dopuszczam bo jestem szarym podatnikiem a nie profesjonalnym
    dopuszczaczem :-) Nie wiedziałem że taki paragon jest traktowany jak faktura,
    aczkolwiek jakbym miał ich 20 czy 50 to bym się poważnie zastanowił na "zbiorówką".

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek