eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozliczenie DG i etatu jaki pit wypełnić. Czy trzeba pit-5? › Re: Rozliczenie DG i etatu jaki pit wypełnić. Czy trzeba pit-5?
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozliczenie DG i etatu jaki pit wypełnić. Czy trzeba pit-5?
    Date: Wed, 28 Apr 2004 22:04:51 +0200

    On Wed, 28 Apr 2004, it was written:
    [...do Maddy...]
    >+ > Dwa, nie sa kosztem uzyskania przychodu. Bezwarunkowo.
    >+ Kolega ma program księgowy i w firmie i wprowadzają to jako koszt

    Acha. Wiesz, niedawno widziałem na p.r.h.n. forward z takiego posta:
    łazi gość po hali (huta czy cóś) i szuka gdzie są czujniki różnej maści,
    bo ma nowe sterowanie założyć. Pyta (albo pracownicy się sami zainteresowali,
    nie pamiętam) w pewnym miejscu bo znaleźć nie umie.
    "A po co to Panu ? - no żeby określić gdzie te wiezione elementy są !
    - E, panie, komputer będzie wiedział..."
    Coś tak wygląda że "kolega" tak traktuje ów "komputer co wie" !

    >+ > Kup w księgarni skarbowej jakies vademecum przedsiębiorcy albo cos
    >+ > podobnego. .
    >+ poczytałem i kupiłem i jak widać duzo nie dało niestety ;)

    To zastosuj mój patent: tak na początek 2000..3000 postów z grupy
    poczytać "jak leci" (powątkowane oczywiście). A później systematycznie
    uzupełniać ;) !

    [...]
    >+ Nie mam pojecia co z tym zrobić. Jeżeli nie wpisze to mi zwrócą 760zł jeżeli
    >+ wpisze to 1610. Kolega w koszty wrzucił normalnie i tylko 760 dostał zwrotu.

    Ech... oprócz powyższego (z czytaniem) to polecam jeszcze jeden
    "wynalazek": tak z jeden raz odżałuj trochę środków (wrzucisz
    w koszt i odliczysz VAT :]) i odaj się "z papierami" do jakiegoś
    biura/doradzcy.
    Możesz się zdziwić ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd