    From: "Marta" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozliczenie PIT z dzieckiem a ślub
    Date: Wed, 17 Oct 2007 10:07:38 +0200

    I powiem Ci, że dzwoniłam do urzędu skarbowego a tam pani stwierdziła, że
    tak, mam rację, ustawa mówi, że mogę wyjść za mąż przed końcem roku, czyli
    za ten rok rozliczyć się z mamą a za następny już z mężem ale co zrobię to
    muszę zadecydować sama :-) Nie bardzo zrozumiałam o co jej chodziło ale mi
    wyjaśniła, otóż ustawa jedno ale pani z urzędu drugie i to, że ustawa jest
    po naszej stronie to nie znaczy, że osoba rozpatrująca rozliczenie też
    będzie. Usłyszałam, że osoba taka może sobie uznać, że skoro wyszłam za mąż
    to moja mama nie może się ze mną rozliczać i PIT zakwestionuje a wtedy
    wiadomo co.
    No jaja po prostu.
    Możesz mi wskazać konkretny artykuł w ustawie popierający moje stanowisko?
    Nie mogę się dogrzebać.
    Pozdrawiam,
    Marta