  • 1. Data: 2008-02-26 11:35:32
    Temat: Re: Rozliczenie z małzonkiem
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 26-02-2008 o 12:41:32 Koteczek31 <k...@g...com> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Moje pytanie do wiedzacyc, a takich na tej grupie sporo jest nastepuj?ce:
    > Czy moge rozliczyc swoje dochody z tytu?u umowy o prace za 2007 rok
    > wspólnie z ma?zonkiem (niepracuj?cym), jezeli zawaralismy zwiazek
    > ma?zenski
    > w styczniu 2007? Moja wiedza ogranicza sie do tego ?e niegdys trzeba by?o
    > byae w ma??enstwie caly rok podatkowy, a teraz dolecia?o mnie ze co? sie
    > zmieni?o w tym wzgledzie.
    > Pozdr. Maria

    Niestety, trzeba być małżeństwem cały rok + spełnic kilka innych warunków.

    pozdr,
    tommyz

  • 2. Data: 2008-02-26 11:41:32
    Temat: Rozliczenie z małzonkiem
    Od: "Koteczek31" <k...@g...com>

    Witam!

    Moje pytanie do wiedzacyc, a takich na tej grupie sporo jest następujące:
    Czy mogę rozliczyc swoje dochody z tytułu umowy o prace za 2007 rok
    wspólnie z małzonkiem (niepracującym), jezeli zawaralismy zwiazek małzeński
    w styczniu 2007? Moja wiedza ogranicza sie do tego że niegdys trzeba było
    być w małżenstwie caly rok podatkowy, a teraz doleciało mnie ze coś sie
    zmieniło w tym wzgledzie.
    Pozdr. Maria

  • 3. Data: 2008-02-26 11:54:48
    Od: darw <d...@g...com>

    On 26 Lut, 12:41, "Koteczek31" <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > w styczniu 2007? Moja wiedza ogranicza sie do tego że niegdys trzeba było
    > być w małżenstwie caly rok podatkowy, a teraz doleciało mnie ze coś sie

    hmm, jeśli to był pierwszy stycznia - to można by się próbować tak
    rozliczyć... ;-)
    W innym wypadku - nie bardzo...

    UPDoF:
    (...)między którymi istnieje przez cały rok podatkowy wspólność
    majątkowa, pozostający w związku małżeńskim przez cały rok
    podatkowy(...) - tak zdefiniowani mają prawo złożyć wniosek o wspólne
    rozliczanie

    DarW