    From: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozporządzenie
    Date: Thu, 10 Mar 2005 00:22:02 +0100

    Jarek Spirydowicz napisał(a):

    > Będzie problem, bo chyba coś mieszasz.

    Ok, wyjaśnię:

    widziałem kiedyś taką tabelę która była załącznikiem do jakowegoś
    rozporządzenia MF, w której były określone rodzaje DG, które wymagały
    zVATowania się. Albo inaczej, czy prowadząc usługi dostępu do sieci
    komputerowej (dajmy na to internetu, choć niekoniecznie) muszę być
    VATowcem? Mój doradca podatkowy mówi: jeśli nie przekroczyles w ub. roku
    20000, a w tym jeszcze 40000 tys obrotu to NIE. Pewien sympatyczny
    kolega zaś twierdzi że usługa ta wymaga bycia VATowcem. Jak to jest?!
    Abstrahujemy w tym momencie od tego że URTIP wymyślił sobie pełną
    księgowość.

    TLZ