  • Data: 2005-03-10 22:14:24
    Temat: Re: Rozporządzenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Mar 2005, Tomasz Lam [ZULU] wrote:

    > + widziałem kiedyś taką tabelę która była załącznikiem do jakowegoś
    > + rozporządzenia MF, w której były określone rodzaje DG, które wymagały
    > + zVATowania się.

    Hm... tabelka to raczej ze stawkami... i zwolnienie przedmiotowe...
    Zwolnienia podmiotowe to prędzej z ustawy wynikają, wyłączenia
    ze zwolnień też :) (i raczej nie z tabelki).

    > + Albo inaczej, czy prowadząc usługi dostępu do sieci
    > + komputerowej (dajmy na to internetu, choć niekoniecznie) muszę być VATowcem?
    > + Mój doradca podatkowy mówi: jeśli nie przekroczyles w ub. roku 20000, a w tym
    > + jeszcze 40000 tys obrotu to NIE. Pewien sympatyczny kolega zaś twierdzi że
    > + usługa ta wymaga bycia VATowcem.

    Hm... ja nie znam powodu dla którego poniżej limitu zwolnienie miałoby
    być w tym przypadku wyłączone...

    > + Jak to jest?! Abstrahujemy w tym momencie od
    > + tego że URTIP wymyślił sobie pełną księgowość.

    IM*H*O CIT to dla "operatora publicznego" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)