  • 11. Data: 2016-11-10 11:23:05
    Temat: Re: Ryczałt za mieszkanie za 2014 rok
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 listopada 2016 11:14:04 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Jeśli liczysz 8,5%, to płacisz 170zł, bo w ryczałcie nie odejmuje się
    > kosztów (płacisz 8,5% od wszystkiego, co ci lokator zapłaci jako czynsz).
    >
    > Ale, z tego co widzę, na ryczałcie nie jesteś, bo nie zadeklarowałeś
    > takiej formy rozliczenia, więc płacisz podatek wg skali ogólnej od
    > osiągniętego dochodu (przychody minus koszty).

    Co do ryczałtu przespałem się w nocy i już łapię różnice.
    Ale gdzie Ty to widzisz że nie jestem na ryczałcie ?
    Jeśli Pani z US pyta się mnie o PIT-28 a i żona każe mi wypełnić PIT-28
    bo podobno wcześniej też był PIT 28 tylko nie pamięta gdzie schowała papiery.

    Czy polityczne będzie zapytać się US jaki mamy status?

  • 12. Data: 2016-11-10 11:36:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-10 o 11:23, Bolko pisze:

    > Co do ryczałtu przespałem się w nocy i już łapię różnice.
    > Ale gdzie Ty to widzisz że nie jestem na ryczałcie ?

    Było pytanie, czy deklarowałeś do 20.01.2014 (albo czy oświadczenie
    takie było składane w latach poprzednich), że chcesz się rozliczać
    ryczałtem, i odpowiedziałeś, że nie.

    > Jeśli Pani z US pyta się mnie o PIT-28 a i żona każe mi wypełnić PIT-28
    > bo podobno wcześniej też był PIT 28 tylko nie pamięta gdzie schowała papiery.
    >
    > Czy polityczne będzie zapytać się US jaki mamy status?

    Gorzej już nie będzie, idź się spytaj, skoro sam papierów nie ogarniasz :)

    --
    Liwiusz