    From: "Nemo" <C...@N...us>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rząd chce opodatkować szybki internet
    Date: Wed, 22 Jan 2014 08:17:07 +0100

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał

    > Kable budowla? Moze jednak kanaly i studzienki sa budowla.

    Nie liczy się twoje mniemanie tylko przepis, który przytoczyłem.
    Zresztą nie wszystkie kable są układane w kanalizacji, przykładem
    kable energetyczne.

    > Bo kabel to kabel. Kura to kura. Cegla to cegla. A biale jest biale.

    Aha, cegła to cegła. Więc budynek to nie budynek tylko kupa cegieł?
    Weż jedną i klepnij się w czoło.

    > Widac nie.

    Więc i internet nie ucierpi, nie ma powodu do podnoszenia alarmu.

    > Studzienka telekomunikacyjna tez jest mala.
    >
    > Doniczka moze miec nawet poltora metra.

    I z tego powodu nie przestanie być doniczką. I nie stanie się
    budynkiem ani budowlą.

    Staranniej wybieraj.