    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 20 Aug 2013 10:37:14 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: SD-Z2 i problem w US

    On Mon, 19 Aug 2013, barbar wrote:

    > na moje logiczne rozumowanie to ja składam oświadczenie pod którym się
    > podpisuje a teraz rolą US (jak chce) jest weryfikacja tego, to nie moje
    > zadanie przynosić do US dowody na moją prawdomówność

    To prawda, ale cała akcja sprowadza się do pewnego nadużycia mechanizmu
    "dobrowolnego działania" podatnika.
    Skarbówka formalnie tylko wskazuje podatnikowi, że jakby tak chciał,
    to mógłby zapodać dowody zgodne z art.189 Ordynacji dobrowolnie,
    bo inaczej tenże artykuł zostanie zastosowany urzędowo ;)

    pzdr, Gotfryd