    From: "asasa" <a...@a...as>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SD-Z2 i problem w US
    Date: Wed, 21 Aug 2013 00:13:15 +0200

    Użytkownik "barbar" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:52123d22$0$1228$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dzień dobry
    > Jako jedyny spadkobierca po zmarłym bracie z orzeczonym sądownie
    > stwierdzeniem nabycia spadku (dostałam od brata mieszkanie spółdzielcze
    > własnościowe i kwotę na koncie), wypełniłam SDZ2
    >
    > w US pojawiły się problemy:
    > -pani w US gdzie ze względu na zameldowanie ja przynależę odesłała mnie do
    > US w rejonie gdzie znajduje się odziedziczone mieszkanie
    >
    > -pani w US zażądała zaświadczenia z banku (chyba o przekazanych środkach)
    >
    > -pani w US zażądała potwierdzenia ze spółdzielni co do statusu
    > odziedziczonego mieszkania

> [...]

    akurat US to taki urzad z ktorym lepiej/dla swietego spokoju nie zadzierac.

    Z 10-15 lat temu pisma z US roznosili pracownicy. Dostalem pisemko w piatek
    o 20:00 ze mam sie zglosic tu i tu celem wyjasnien (w poniedzialek o 8:00).
    Oczywiscie nie byl podany cel spotkania ani co przeskrobalem.
    Caly weekend meczyla mie sraczka, spac nie moglem zastanawiajac sie o co
    chodzi.

    Zasuwam w pon rano a pani za biurkiem spokojnym tonem informuje mnie, ze sie
    nie podpisalem na deklaracji vat.

    Rece mi opadly. Oczywiscie wina biura rach bo puscili papier bez mojego
    podpisu :-(