    From: Mariusz Kropiwnicki <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SPRZEDAZ NIERUCHOMOŚCI - NIEZGODNA Z PRAWEM
    Date: Fri, 15 Jul 2005 16:04:57 +0200

    Dnia Thu, 14 Jul 2005 18:15:14 +0200, Adamski napisał(a):

    > Sprawa jest trudna, zeby nie powiedzec beznadziejna.
    >
    > Jest sobie nieruchomość. Ma zalozona ksiege wieczysta. W ksiedze wieczystej
    > jestem jako wlasciciel. Na skutek serii niefortunnych zdarzen do
    > nieruchomosci ma prawo jeszcze jedna osoba, na podstawie prawa spadkowego.
    > Czy jakos moge ta nieruchomosc sprzedac, poza plecami niefortunnego
    > spadkobiercy? Aha odpowiedzialnosc karna mnie nie interesuje. Ile mi za cos
    > takiego grozi nie ma znaczenia, wazne jak to zrobic.

    Czemu od razu za plecami?
    Odnosze wrażenie (popraw jeśli się mylę) że stan, gdy istnieje
    "dodadkowy" właściciel troszeczke już trwa (conajmniej rok..) -
    poproś grupowiczów aby podali ci liste podatków i opłat które "drugi"
    był zobowiązany wnieść (a skoro jest bajzel to zakładam że tego nie
    zrobił), lub w których powinien partycypować, kar które grożą za
    niedopełnienie tego itp. Następnie wydrukój to, daj do przeczytania
    "drugiemu" i zaproponuj rozwiązanie JEGO PROBLEMU :)

    --
    Mariusz Kropiwnicki
    email: s...@g...pl