  • 1. Data: 2005-07-14 16:15:14
    Temat: SPRZEDAZ NIERUCHOMOŚCI - NIEZGODNA Z PRAWEM
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Sprawa jest trudna, zeby nie powiedzec beznadziejna.

    Jest sobie nieruchomość. Ma zalozona ksiege wieczysta. W ksiedze wieczystej
    jestem jako wlasciciel. Na skutek serii niefortunnych zdarzen do
    nieruchomosci ma prawo jeszcze jedna osoba, na podstawie prawa spadkowego.
    Czy jakos moge ta nieruchomosc sprzedac, poza plecami niefortunnego
    spadkobiercy? Aha odpowiedzialnosc karna mnie nie interesuje. Ile mi za cos
    takiego grozi nie ma znaczenia, wazne jak to zrobic.

    Adam

  • 2. Data: 2005-07-15 09:39:53
    Temat: Re: SPRZEDAZ NIERUCHOMOŚCI - NIEZGODNA Z PRAWEM
    Od: "Slayer" <b...@b...ble>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jest sobie nieruchomość.
    do
    > nieruchomosci ma prawo jeszcze jedna osoba, Czy jakos moge ta nieruchomosc
    > sprzedac, poza plecami niefortunnego spadkobiercy?

    mam podobny problem, wynająłem mieszkanie, chciałem je sprzedać, właściciel
    wyjechał za granicę na 2 lata
    POMOŻECIE ??
    odpowiedzialnośc karna mnie nie interesuje, bo po sprzedaży wyjadę
    natychmiast do Brazyli

    litości, skąd się tacy biorą...

  • 3. Data: 2005-07-15 10:39:25
    Od: "opix" <p...@g...pl>

> [...]
    za cos
    > takiego grozi nie ma znaczenia, wazne jak to zrobic.

    napisz do SLD - oni mają wprawę

    --
    ==== opix ======

  • 4. Data: 2005-07-15 13:07:10
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > właściciel wyjechał za granicę na 2 lata
    > POMOŻECIE ??
    > odpowiedzialnośc karna mnie nie interesuje, bo po sprzedaży wyjadę

    Sprawa jest duzo bardziej skomplikowana, i chcialem tylko potwierdzenia, ze
    jest niemozliwa do realizacji.

    > litości, skąd się tacy biorą...

    Lubie odpowiedzi na posty ludzi, ktorzy nie maja nic do powiedzenia.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-07-15 13:08:02
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > napisz do SLD - oni mają wprawę

    ;-) Super pomysl.

    OKI juz wiem wszystko, uznajmy, ze postu nie bylo.

    Pozdrawiam

    Adam

  • 6. Data: 2005-07-15 14:04:57
    Od: Mariusz Kropiwnicki <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Jul 2005 18:15:14 +0200, Adamski napisał(a):

> [...]
    > spadkobiercy? Aha odpowiedzialnosc karna mnie nie interesuje. Ile mi za cos
    > takiego grozi nie ma znaczenia, wazne jak to zrobic.

    Czemu od razu za plecami?
    Odnosze wrażenie (popraw jeśli się mylę) że stan, gdy istnieje
    "dodadkowy" właściciel troszeczke już trwa (conajmniej rok..) -
    poproś grupowiczów aby podali ci liste podatków i opłat które "drugi"
    był zobowiązany wnieść (a skoro jest bajzel to zakładam że tego nie
    zrobił), lub w których powinien partycypować, kar które grożą za
    niedopełnienie tego itp. Następnie wydrukój to, daj do przeczytania
    "drugiemu" i zaproponuj rozwiązanie JEGO PROBLEMU :)

    --
    Mariusz Kropiwnicki
    email: s...@g...pl

  • 7. Data: 2005-07-15 14:31:33
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Byłeś jedynym właścicielem? Ktoś nabył prawo do twojej nieruchomości w sensie
    własności czy też wpisał zabezpieczenie roszczeń do hipoteki?
    Wyjaśnij stan faktyczny precyzyjnie to może Ci ktoś odpowie.
    Pzdr-Kriss

  • 8. Data: 2005-07-18 16:03:32
    Temat: Re: SPRZEDAZ NIERUCHOMO?CI - NIEZGODNA Z PRAWEM
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Jul 2005 18:15:14 +0200, w <db7m1b$c5t$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Adamski" <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Czy jakos moge ta nieruchomosc sprzedac, poza plecami niefortunnego
    > spadkobiercy? Aha odpowiedzialnosc karna mnie nie interesuje. Ile mi za cos
    > takiego grozi nie ma znaczenia, wazne jak to zrobic.

    Na szczęście nie ma takiej możliwości :)
    Chyba że do notariusza pójdziesz z kimś podstawionym z lewym dowodem heh.

  • 9. Data: 2005-07-19 10:29:09
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > niedopełnienie tego itp. Następnie wydrukój to, daj do przeczytania
    > "drugiemu" i zaproponuj rozwiązanie JEGO PROBLEMU :)

    Ok stan faktyczny
    Wujek mail nieruchomosc. Ozenil sie i posniej, jak to bywa, zmarl.
    Oczywiscie nie zostawil testamentu. Ciotce pomagal ojciec. Praktycznie
    utrzymywal ja i nieruchomosc. Za wszystko placil. Tak tez bywa. Ale i ciotka
    zmarla i ona tez nie zostawila testamentu. Sad postanowil, ze 1/2
    nieruchomosci nalezy sie siostrze ciotki i 1/2 ojcu. Siostra ciotki nie dala
    ani na nieruchomosc, ani na ciotke zlamanego grosza. Ojciec tez jest juz
    jedna noga w grobie, dlatego napisalem ze odpowiedzialnosc karna mu nie
    grozi. Tak wyglada sprawa. Wydaje mi sie jest bezadziejna. Sad nie zawsze ma
    racje, a sprawiedliwosci trzeba szukac w slowniku pod literka "S".

    Adam