  • 1. Data: 2004-12-08 12:07:26
    Temat: SWIETA W WEEKEND
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Czy nadal obowiazuje przepis, ze jezeli swieta przypadaja w dni ustawowo
    wolne od pracy to trzeba pracownikom zapenic inne dni wolne od pracy? W tym
    roku swieta 25-26 XII wypadaja w sobote i niedziele. Czy w zwiazku z tym
    musze dać inne dwa dni wolne od pracy??

    Ada

  • 2. Data: 2004-12-08 12:14:36
    Temat: Re: SWIETA W WEEKEND
    Od: Bogna <b...@U...neo.USUN.pl>

    Adamski wrote:

> [...]
    > roku swieta 25-26 XII wypadaja w sobote i niedziele. Czy w zwiazku z tym

    http://rzeczpospolita.pl/dodatki/firmas_041208/firma
    s_a_2.html

  • 3. Data: 2004-12-08 12:35:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Adamski wrote:

> [...]
    > od pracy? W tym roku swieta 25-26 XII wypadaja w sobote i niedziele.
    > Czy w zwiazku z tym musze dać inne dwa dni wolne od pracy??

    Tylko jeden za sobotę
    A drugi będzie za 01.01.2005

  • 4. Data: 2004-12-09 09:48:11
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    http://rzeczpospolita.pl/dodatki/firmas_041208/firma
    s_a_2.html

    Dzieki i wesolych swiat
    Adam

  • 5. Data: 2004-12-21 11:45:07
    Od: Radek Plachta <r...@p...pl>

    > http://rzeczpospolita.pl/dodatki/firmas_041208/firma
    s_a_2.html

    Czy ma ktoś z Was dostęp do archiwum Rzeczpospoilitej i mógłby podesłać
    na mail'a albo tutaj na grupę treśc tego artykułu?

    Z góry dziękuję i Wesołych Świąt :)
    R.
    --
    "Pamiętaj!
    Postaci z serialu nie są prawdziwe.

  • 6. Data: 2004-12-21 11:51:10
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Radek Plachta napisał(a):
    s_a_2.html

    > Czy ma ktoś z Was dostęp do archiwum Rzeczpospoilitej i mógłby podesłać
    > na mail'a albo tutaj na grupę treśc tego artykułu?

    Kolego, można zapłacic smsem za dostęp.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2004-12-21 13:03:13
    Od: Radek Plachta <r...@p...USUNTO.pl>

    > Kolego, można zapłacic smsem za dostęp.

    Nie było to dla mnie warte 11zł.
    Szukałem podstawy prawnej i znalazłem gdzie indziej.

    Wesołych Świąt ;)