  • Data: 2002-04-17 22:23:50
    Temat: Re: Samochód kombi i homologacja ?
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja kupilem VW Transporterw Niemczech ktory ma w Briefie wpisany ze
    jest
    > LKW tzn. samochod ciezarowy. Wiec jaki minister ma mi wydac
    homologacje ze
    > samochod jest ciezarowy tak by US nie mogl mi sie doczepic?
    > Juz nic z tego nie rozumiem ta zescie temat zamieszali:))))

    Homologacja nie jest ministra, tylko producenta.
    W Briefie można napisać, że jest to czołg.
    Ministra (a szczególnie Finansów) guzik to obchodzi.
    Zwróć się do producenta.
    Jeśli jest homologacja na typ ciężarowego, to dostaniesz wyciąg
    z tego dokumentu (jak ładnie poprosisz).
    Jeśli nie ma (tzn jest, bo byc jakaś musi, ale
    typu osobowego), to niestety...

    Pzdr
    CEZ