  • Data: 2002-04-18 06:46:44
    Temat: Re: Samochód kombi i homologacja ?
    Od: ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezary F." <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a9ksko$693$1@news.tpi.pl...

    > jest
    > homologacje ze
    >
    > Homologacja nie jest ministra, tylko producenta.
    > W Briefie można napisać, że jest to czołg.

    Lekko przesadziles. Jesli mam napisane ze jest ciezarowe LKW to dla mnie
    jest to obowiazujace ze jest to samochod ciezarowy. Na co mam jeszcze US
    przedstawiac homologacje? Co mam udawadniac ze nie mam garba tzn. ze mimo
    tego ze jest to z natury samochod ciezarowy /mowie o VW Transporterze/ to
    mam udowodnic ze nie jest osobowy. Przeciez to kompletna bzdura.

    > Ministra (a szczególnie Finansów) guzik to obchodzi.
    > Zwróć się do producenta.

    Do jakiego producenta mam sie zwrocic? Niemieckiego? Auto jest z importu.
    Urzad celny nie naliczyl mi akcyzy a importowalem auto juz po wprowadzeniu
    tej idiotycznej i wysokiej akcyzy na samochody osobowe. Wiec dla urzedu
    celnego wystarczyl zapis w Briefie ze jest LKW i dodatkowo celnik auto
    lustrowal.
    Wiec co mam udawadniac jeszcze US?

    > Jeśli jest homologacja na typ ciężarowego, to dostaniesz wyciąg
    > z tego dokumentu (jak ładnie poprosisz).

    A kogo mam prosic ladnie? To jakas paranoja.

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi